Save the world

Japp, då va de fredag igen då, najsigt värre ;) Idag gjorde ja klart alla uppgifter som sokulle lämnas in den här veckan i kursen, såå himla sköönt! Å så hade vi musik, faan va kul de va. Kände mig bäst, å de är inte ofta man får göra de ska ni veta! Vi skulle jue dåe skilja på dur och moll när zoran spelade ett ackord. Sen fick jag vara tyst och då tvekade dom :P Haha, skadeglädje. Nu låter jag säker jätteelak men jag får inte känna mig bra så ofta. Sen skulle vi spela trummor och de va bara jag som hade tränat på kompet som vi fick lära oss förra vecka :D Så jag fick lära mig ett nytt :D Och zoran skulle köpa en bok, så jag kan lära mig mer :D Bara så ni vet ska (någongång) vi få gå "instrumentkurser", alltså böcker där vi själva kan lära oss att spela trummor, bas, gitarr eller piano. De va så himla kul :D Sen pluggade vi kurs och sen va de lunch. Sen skulle jag plåga igenom ett matteprv, som jag inte kunde de sista frågorna på. Men Vladimir är snäll så han skulle förklara de jag inte kunde och sen ska jag göra några frågor om de nästa vecka :) Sen gick jag och mötte sofie i skäris och då köpte jag min älskade chai latte <33 Sen var det dags att åka på studiebesök på Zenit i Kulturhuset. De var faktiskt jätteintressant. Han pratade lite om jaa, vad ska man säga? Orättvisor, fattiga, lite krig osv..Väääldigt svårt att förklara men de va jätteintressant!! Om ni vill kan ni läsa mer här: http://www.zenit.sida.se. Sen vid fem var det dags att åka hem. Jag och Sofie satt och flummade lite ofrivilligt med kamuran på t-banan ;)

Och så fick jag träffa min mest älskade älskling Sandra <33 Hon har jue som sagt vart på prao. Faan va jag har saknat henne alltså!!

Jaja, nu ska jag kolla färdigt på let's dance ;)
Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0