Påsk, igen

Idag har jag kommit hit till mamma, därför kan jag skriva lite längre eftersom ingen stör mig :) Jonte har kommit hit okcå, och de e lltid kul ;) Vi firade påsk dåra och vi har mumsat påskgodis hela eftermiddagen :) Som ni kanske ser har jag ändrat lite i bloggens design, men inte mycket. Sen har jag pluggat lite kurs och börjat på min konfliktanalys av det amerikanska inbördeskriget. Sen laddade jag ner en testversion av Photoshop Elements 6.0, men jag fattar ingenting :S Nu ska jag titta på wallander-fotografen, och skriva samtidigt :P

Imorrn är det shopping med sandram najsigt som tusan :D Sen ska vi fika, åxå väldigt najs ;) vet faan inte vad jag ska skriva mer...så de får bara bli såhär långt (eller kort)
Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0