Jag vill ha sommar!

JAG VILL HA SOMMAR OCH SOL NU!!!!

Idag är det tisdag. Dagen började med film om fattigdom osv. Ganska intressant men filmen var ganska tråkig. Sen hade vi en privat föreläsning men Zoran om massa betydelsefulla personer som Ghandi, Martin Luther King, Dalai Lama, John F Kennedy etc. Sen satt vi och snackade lite, för åtminstone jag orkade inte plugga globasisering och konflikter för tillfället. Sen va de lunch och de va väl ingen direkt lunch, typ en millimeter fisk, så knäckebröd och äpple fick bli min lunch. Sen va de spanska, typ roligaste lektionen på veckan. Gick igenom massa grammatik som vi ska kunna till nästa gång. Sen va de matte, där han gick igenom för alla vilka fel jag hade gjort på mitt projektprov (och de va ganska många) piiinsamt..Sen hjälpte jag Sara att rita till hennes franska. Sen va de spetsengelska. Jävligt nice att biljetter och hotel är bokade för resan till London!! :D Faan orkar inte vänta!! Jag ska äntligen få flyyyga!!! :D iaf, vi skulle bara jobba me steg, så jag satt väl och halvpratade me sjuorna, fram till dom flippa ur :S Sen skulle jag redovisa steg 22 i engelska, medans Erik (läraren) retade Karkki och sa att hon va blåst. Stackars Karkki :( Jag fick iaf godkänt :) Sen fick jag gå hem, men missade bussen så jag fick driva runt i skäris i typ en halvtimme :( Sen va jag äntligen hemma och tog lite egopics, najsigt värre. Sen har jag bara duschat och degat framför datorn. Nu ska jag ladda in musik i mp3:n och läsa lite Sofies Mode, ska kanske ta en kopp te också. Någon som har något musiktips? Tipsa om allt, förutom rap och hiphop, annars gillar jag de mesta ;)

Puss <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp ego bidlerna (:

2008-03-11 @ 22:17:09
Postat av: Anneli

nää, dom blev inte så bra...kanske någoonannan gång när jag tar egopics :P Uppskattar om man säger vem man är :)

2008-03-11 @ 22:28:50
URL: http://nalleli100.blogg.se
Postat av: Anonym

ok,ja heter tina:p inte för att du vet vem ja e..jag bara läser din blog.

2008-03-12 @ 07:42:43
Postat av: Anneli

okey, då "vet" jag vem du är :P

2008-03-12 @ 14:55:43
URL: http://nalleli100.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0