I'm singing in the rain..

Ja, idag regnade de, igen...jag e så trött på regn och moln nu! Jag vill ha sol!!! Skola som vanligt. Jag pluggade faktiskt bra idag! Kanske är det för att sandra har prao? Jag vet inte, bra var det iaf :) Skrev lite om konflikter och lite om Gandhi och Einstein. Sen va de lunch, god lunch för en gångs skull...Sen hade jag "privatlektion" i matte med Vladimir, dvs ingen annan kom...så vi gick igenom vad jag måste kunna till mitt prov imorrn, vilket var ganska bra. Sen hade vi svenska, och som vanligt höll man på att somna...Sen va de "privatlektion" igen, men nu i engelska med Erik, och så fick Sofie vara med också...gjorde lite hörövningar och sådant skojjsigt. Sen var det dags för världens tråkigaste idrottslektion: pingis. Fast de va ändå okey. Sen hem, käka, somna på soffan, duscha och dega framför datorn, även om jag borde pluggat någongång under eftermiddan...Jag får jobba väldigt bra imorrn i skolan då...

Imorrn har vi vääärldens längsta dag!! Och på en fredag!! Vi ska på studiebesök på Zenit, och vi slutar där 17.15!! Fatta, på en FREDAG!!! Jaja, men vad ska man göra?

Nu ska jag kolla på Criminal Minds.

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0