I'm Ms lonely..

Ja, då var årets melodifestival över. För er som inte vet så vann jue såklart perelli som alla hade förutspått. De e verkligen inte kul när favoriterna vinner! De skulle vara mycket roligare om Nordman vann, som jag tyckte var en av de bästa ikväll. Jaja, slutsnackat om de. Nu ska jag ladda in lite bilder i datorn och redigera dom lite, och självklart blogga klart här. Eftersom jag inte har något liv gör jag ingenting på helgerna och då har jag tid att blogga varje dag, lite tragiskt kanske men kanske roligare för er som vill läsa?

Iaf, idag har jag lekt lite med Jonte i Barnens Trollskog. Sen har jag bara degat i soffan framför datorn och tvn..inte världens roligaste sysselsättning kanske. Idag har jag känt mig ensam...vet inte riktigt varför men jag gör de ibland. Nu tänker ni kanske: "Vaddå? Tror du att jag bryr mig egentligen? Säger du de här för att få uppmärksamhet eller?" men jag måste skriva av mig lite. Ingen tvingar er att läsa det här så...känner att jag vill skriva nåt mer men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...då får de nog räcka, för de här inlägget vill säga ;)

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0