I don't see what anyone can see in anyone else, but you...

Ja, nu har man fixat i ordning den här bloggen så att den ser lite roligare ut, TACK INEZ!!! Hon fick mig att förstå hur man gjorde ;)  Ja, vad har man gjort idag då? Skolan, pluggade faktiskt idag! Sandra va inte där, eftersom hon praoa :( Ja, sen åkte jag hem och käkade och tränade lite piano, sen bar de av till bredäng för pianolektionen. De gick väl bra. Sen åkte jag till skäris och kollade lite där. Mamma hämtade mig för vi skulle lämna björns grejer hos papsen. Jag tyckte så himla synd om siffe när jag inte gick in och stannade kvar :'( Han har jue alltid haft andra katter omkring sig men nu när affe inte finns längre så e de jue klart att han känner sig ensam :( Hoppas att det kom någon att gosa med sen :) Jaja, sen åkte vi och hämtade jonte på dagis. Sen har jag vart hemma resten av dagen och pulat med bloggen ;) Så, vad tycker ni om bloggens nya utseende?? Skulle egentligen pluggat idag, måste redovisa engelska imorrn, men jag fastnade här i bloggen....får väl göra de ikväll eller nåt....

Imorrn e de skola, som vanligt...och så går jag till fem för att jag har extra engelska, lagom kul....fast de lönar sig, dels att jag läser engelska A i nian och sen en gratis resa till London :D Så jag e väl hemma vid tjogo i sex eller nåt :/ Jaja, nu ska jag nog ta mig en macka och en kopp te :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Inez

det var så lite så ^^ jag tror inte jag kan ta på mig hela äran själv heller. du fattade ju det mesta själv!
resa till london? låter inte helt fel, du!

2008-03-11 @ 18:46:02
URL: http://yekado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0