Glad påsk, i brist på bättre...

Åh jag har inte hunnit uppdatera mig här på bloggen, men nu ska jga väl göra de. Ja, på långfredagen var jag på Dramaten och såg Tre kronor av Agust Strindberg. Väldigt lång men eftersom de va 3 pjäser i en så kändes den inte så lång. Värd att se iaf. Jag var där me Sandraa och hennes kompis nathalie. När jag va på väg hem frös jag som tusan, och de va jue inte så konstigt! De va jue faan 4 minusgrader ute!! Helt otroligt jue. Om vintern har börjat nu har vi jue faan sommar i november!! Jaja, sen på självaste påskafton så skulle man jue städa...inte roligaste, men de e kul att se att det blir rent :) Sen så åt vi en ganska simpel påskmiddag, och sen skvallrade Siffe om att påskharen hade varit här. Så leta påskägg i gillestugan blev det då. Conny hittade mitt, så jag letade knappt. Sen hittade Conny sitt. Sen satt alla och garvade åt Björ som inte hittade sittm även om det var det mest synligaste, de gick inte att missa, men de gjord han ändå XD Sen kollade vi på Råttatouille och mumsade påskgodis. Sen orkade jag inte mer, var verkligen skittrött så jag slocknade vid halv 12.

Ja, idag blir det väl bara en slappdag, så
Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0