Glaaad Påååsk

Idag är det skärtorsdag, och alla skolor i typ hela sverige hade halvdag utom vår cp-skola, vi fick gå heldag! Jag slutade då klockan fyra...kände mig väldigt smart på matten idag, för jag fattade de där med förändringsfaktor :D Sen hade vi innebandy på idrotten...inte världens roligaste men, de får man leva med. Sen förljde jag med sandra till stan där hon skulle köpa en skinnjacka, men den fanns inte i hennes storlek :( så jag åkte hem och käkade tacos med min kääära familj. Nu sitter ja här ovh tänker på mitt väälplanerade lov:
Måndag - Plugga
Tisdag - Shopping med Sandra
Onsdag - Plugg på förmiddan, klippning på eftermiddan och Disneykväll hos sofie på kvällen
Torsdag - Plugga?
Fredag - Fest hod Lais, till söndag
Lördag - Inget planerat än
Söndag - ?
Japp, där har ni min vecka ;) Jaja, inte så känslosamt inlägg men känner inte för det direkt när conny tjatar om datorn...imorrn blir det teater på Dramaten med Sandra och hennes kompis, typ skiiitlång, från 14.00 till 18.30...men vad gör man inte för kulturen? ;)

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0