En ganska vanlig torsdag...eller?

Idag är det som sagt torsdag. Jag hade sovmorgon och de va najs. Sen skulle vi pluggat fram till tolv men som vanligt snackade vi hela tiden. Faan jag måste skärpa mig annars kommer jag få IG i typ allt!!! Sen upptäckte jag att jag hade glömt mina gympakläder på jag åt typ en milimeter fisk och sen skyndade jag mig hem och bytte om. Sen hade vi fotbollsturnerning. De va inte skitkul men. Och vi hade världens ojämnaste lag!!! Jag va den enda tjejen i mitt lag!!! Och dom passade aldrig mig!!! Faan Mats e ingen bra lärare!!! Sen gick jag till tandläkaren, å fy faan va nervös jag va!!! Jag var helt säker på att jag skulle ha flera hål!! Men hon tyckte att jag skötte mina tänder jättebra och jag hade inga hål :D Jag va superglad när jag gick därifrån. Sen ringde Sandra och vi snackade typ i en timme och fyrtio minuter :P De va ganska kul :) Sen har jag inte gjort så mycker mer. Egentligen borde jag pluggat men jag hade inte med mig nåt så jag får skylla mig själv :(

Imorrn är de fredag, väldigt skönt :) I helgen ska Sandra komma hit :D

Pusspuss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0