En ganska vanlig tisdag

Idag har det inte hänt så mycket. Började ny kurs i so, som handlar om konflikter och globalisering och sånt. Sen åt vi äcklig lunch som bestod av färsbiffar och potatis, blä :( Sen skulle sandra träffa sin mamma för dom skulle fixa leg och bankomatkort, grattis gumman :D Sen hade jag spanska, de va ganska kul. Vladimir gör lektionerna så mycket roligare än lena gjorde :) plus att han säger madre mia typ hela tiden ;) Sen satt vi bara och inte gjorde nånting :P Sen var det dags för spetsengelska. Då försökte erik vara så jävla rolig "jag har stora nyheter om englandsresan...vi ska inte åka". Asså fatta, vi har väntat på de här skitlänge!!!! sen så sa han "nä de va bara ett skämt". Fatta vilken elak jävel!!! Sen skulle vi läsa nån muppad pjäs av oscar wilde som man inte fattade så mycket av. Men de va kul ibland :P Sen skulle jag åka hem men jag hade precis missat min buss så jag var tvungen att vara kvar i skäris i typ en halv timme och de va då det hände: Jag hittade min perfekta skinnjacka som jag har letat efter i hundra år!!! (okey några veckor) :D jag la undan den så jag måste ringa pappa och fråga :P ska göra de nu, vänta....
Han skulle ringa senare, vi skulle ev. titta på den imorrn :) Samtidigt fick jag reda på att jag skulle till tandläkaren på torsdag, pappa e jue bara lite seg på att informera :P

Imorrn e de halvdag, vi slutar elva (YEAY). Sen e de köris och ev. inköp av jacka :) vilken superdag!!!

PussPuss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0