Dagens Listor :P

Har du pojkvän/flickvän? nej : (
Är du kär? nepp
Hur tidigt stiger du upp? vardag 6.30, helg när jag har lust
Vem/vilka vet mest om dig? just nu är det kanske Sandra
Gillar du att slåss? de e väl onödigt att slåss egentligen...

Vad ska du göra ikväll? dega i soffan :/

När var du senast full? vet inte :S
Har du utländska föräldrar? nepp, 100% svensk
Var har du ont? på ankeln, på mitt sår :(
Är du bra på att måla? nja...de e en tolkningsfråga
Vem kramade du senast? Sandraa <3
Vad längtar du till? SOMMAR!!!
Vad heter dina husdjur? Siffe, förut även affe :'(
Har du körkort? nepp

Favoritgodis? Choklad såklart ;)
Morgon- eller nattmänniska? nattuggla :P
Sparare eller slösare? hmm..både och tror jag

Bio eller promenad? bio e mysigt...promenad också
Är du kittlig? oh, ja

Rädd för insekter? nepp
Anser du att du är stark? jaa, för att vara tjej iaf :P
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagens vill ha: Röd Ipod Nano 8GB
Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor från Northbrook, XXL T-shirt (myskläder)
Dagens smink: None
Dagens frisyr: Slarvig knut
Dagens låt: One Republic-Stop end stare
Dagens planer: Plugga och träna på pianot
Dagens saknad: lillebror, men får träffa honom idag :) <3
Dagens dummaste: Glömde alla skolpapper inne hos mamma som sover...
Dagens misslyckande:  Öh..
Dagens drog: Do noo.
Dagens köp: None
Dagens godis: None
Dagens humör: ganska glad fast trött och jobbigt att veta att jag måste plugga ikväll :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0