Are you talking to me?

Idag, ja idag har jag shoppat med Sandra, eller jag shoppade inte så mycke. Jag tyckte lite synd om sandra, för jag pratade knappt, förlåt älskling <33 Jag hade så himla mycke tankar i huvudet, så än en gång, förlåt älskling <33 Jag köpte iaf en kjol från Gina Tricot (bild kommer sen), hämtade jonte och har bara suttit här hemma resten av kvällen. Har inte lust att skriva mer...
Puss <33
Jo en dagens också ;)

DAGENS:
klädsel : Blå klänning, jeans
frisyr : Utsläppt
låt : none, eftersom jag glömde min mp3 hos pappa igår :(
tv : Inte mycke men Äntligen Hemma, typ..
tråkigaste : Att jag e cp tråkig :(
roligaste : "umgås" med sandra, men vara me dig älskling <33


SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng : Jag
såg dig gråta : Lea tror jag
fick dig att gråta : ...
fick dig att börja skratta : Sandra 
du gick på bio med: Ella?
du gick på stan med : Sandra
skickade ett e-mail till dig : Lea
skickade ett sms till dig : Sandra, alltid ;)
skickade ett lunarinlägg till dig : har inte lunar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0