Äntligen Fredag :D

Nu har jag lugnat ner mig lite...
Idag har jag vart i skolan. Vi hade musik och "spelade trummor", alltså slog några trumrytmer på låren och stämpade lite med foten :P är ganska stolt över att jag klarade de bra faktiskt! Sen skrev jag klart massa som jag behövde lämna in. Sen va de lunch och slut för dagen. Jag gick hem till papsen för jag skulle hämta lite grejer, och siffe va så himla goosig!! Jag ville inte lämna honom igen :'( de va jättejobbigt. Man märker verkligen att han saknar affe :'( :'( Sen kom jag iväg iaf och gick tillbaka till skäris och köpte en klänning/tunika. Den är jättefin men jag vet inte om den passar mig eftersom jag inte har några höfter eller någon rumpa att fylla ut själva kjolen me :( sandra ska komma hit och kolla imorrn.


the dress

Sen har jag bara degat i soffan och vid datorn...jag borde ha pluggat men jag orkade verkligen inte...jag har knappt pluggat den här veckan och jag ligger efter i typ alla ämnen utom kursen...ARGH!! jag får faan ångest när jag tänker på de!! så jag slutar med de nu :P
Och jag vill lära mig sy!! och jag menar ordentligt! jag blev liksom lite inspirerad av ines på hennes blogg :P
jaja, nu ska jag väl dega vidare i soffan och vid datorn...

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0