Ännu en lista

DAGENS:
klädsel : Mjukisbyxor och XXL T-shirt
frisyr : slarvig knut
låt : Sea of love-Cat power (och även resten av Juno-soundtracken)
tv : Singing bee
tråkigaste : De e söndag :( tråkigaste dagarna på hela veckan...
roligaste : hmm..


SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng : mamma
såg dig gråta : öh...lea och pappa? e inte säker :S
fick dig att gråta : vet inte, sist va de jue inte någon person som hade gjort nåt...
fick dig att börja skratta : Sandra älsklingen <33
du gick på bio med: Ella
du gick på stan med : Sandra
skickade ett e-mail till dig : Sofie
skickade ett sms till dig : Sandra
skickade ett lunarinlägg till dig : Har inte lunar


EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Att bli ensam
Vart vill du gifta dig : Nåt fint ställe, inte en kyrka iaf
Vem hatar du verkligen : öh..vet inte...jag hatar inte nån direkt, och om de vore fallet, skulle man våga skriva de i en blogg??
Varit kär : Japp
Kör du bil : Nej
Har du ett jobb : Neej, pluggar massor (eller nåt)
Gillar du att ha folk omkring dig : Ibland, oftast
Är du ett hälsofreak : Ibland får jag nåt ryck, men oftast inte..GE MIG MER GODIS!! :D
Är du ensam nu : Ja, eller mamma sover så hon e jue i lägenheten men..

FAVORIT:
Rum i huset : Mitt rum eller Vardagsrummet...mitt rum tror jag :)
Typ av musik : Rock, men gillar fakriskt det mesta
Parfym : DKNY Be delicious
Månad : Juli (födelsedag och SOMMAR :D)
Mat : Ge hit pastan!!
Dricka : Cola...eller mjölk....eller vatten.....eller te? e osäker :P
Godis : Choklad och surt 
Tidning : Just nu Sofies Mode :)
Film : Hmm...just nu e de nog Juno
Skådis : Michael Cera (Bleeker i Juno), Heath Ledger, Johnny Depp och mååånga fler
Djur : Kissar så klart :)


DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit : Nepp 
Köpt någonting : Godis, varm choklad :)
Varit sjuk: Neej
Sjungit : Jaaadå :)
Sagt "Jag Älskar Dig": Har ingen direkt att säga de till....men kan jue ha sagt de till Sandra :)
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Inte va jag kommer på nu
Träffat någon ny : Nää
Saknat någon : Ja, pappa <3
Kramat någon : Saandra
Ätit : Äter hela tiden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0