Vill inte vara här mer..

Jaaa du... Det har hänt rätt mycke sen sist... Jag har jobbat som vanligt, nu är de bara 2 veckor kvar :D Men de är inte riktigt de jag syftar på...
Jag måste säga sanningen: Jag mår inte alls bra. Jag kanske ler, men det är inte ett äkta leende.. Som alltid: "bara man ler tror alla att man mår bra". Tyvärr är det så nu.. Jag gör människor omkring mig besvikna, sårade.. Jag vill inte.. Sen finns det inte så mycket att göra åt de.. Och de är det som gör mig så olycklig.. Alla skuldkänslor... Över att jag sårat, svikit.. Saker jag sagt och gjort som jag aldrig kan ta tillbaka eller göra ogjorda.. Faan börjar gråta medans jag skriver.. Helvete.. Varför gör de så jävla ont för? :'(
Tack alla som skickade så fina och stöttande sms när jag verkligen behövde dom<3
Ska nog sluta nu medans jag fortfarande kan se vad jag skriver..
Puss <3

Förlåt.. <3

Kommentarer
Postat av: VELASQ.

jag finns alltid här för dig <3 alltid.

2008-06-29 @ 01:26:08
URL: http://velasquezsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0