Tankar far runt och sen?!??!

Ja, vad har hänt idag då? Vaknade hos Ella, sen blev jag "utkörd" för dom skulle åka och bada. Så jag åkte hem och sen har jag inte gjort så mycke mer än att sitta vid datorn och tråka =/

Jag har fått tillbaka den där osäkerheten jag hade för typ 2 månader sen.. Jag vet inte om det är det som händer mellan mig och Sandra eller om det är något annat men.. Jag vill inte vara osäker! Jag vill vara glad, och säker! Jag vet faan inte vad jag ska göra.. Jag vill skriva av mig men tankarna bara snurrar runt i huvudet men kommer inte ut i ord.. Jag kanske inte har den talangen att uttrycka känslor i ord.. Det blev inte så långt inlägg men...
Puss <3


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag vet inte vrf saker blev som de blev, vfr dom fortf är. Vet inte vad vi kan göra, o de är absolut inte min mening att "skälla" på dig, men du gör inget för att få det att funka.. du bara visar kalla ryggen när vi väl ses. kanske det är en reflex lr försvarsmekanism men du vet att jag drar snart.. o jag tror du vet vad som komr hända är jag komr tbx om inget har lösts.

2008-06-10 @ 13:52:11
Postat av: Lollo

Jag vet inte vfr saker blev som dom blev lr vfr dom fortf är. Men det är abslout inte min mening att "skälla" på dig, men när vi väl träffas så gör du ingenting. Du bara visar kalla ryggen.. kanske det är en reflex lr försvarsmekanism.. jag vet inte .. men när jag åker o komr tbx så tror jag att du vet vad som komr hända om vi inte gör något åt det här innan jag åker. Saker har förändrats jag vet, jag har inte ersatt dig, jag frågar nästan dig om jag har blivit ersatt? .. Iaf vi får väl vända oss till turen/ödet om ingen orkar göra något åt saken, vill inte förlora dig.. men de ser mörkt ut.

2008-06-10 @ 13:55:50
Postat av: Lollo

Jag vet inte vfr saker blev som dom blev lr vfr dom fortf är. Men det är abslout inte min mening att "skälla" på dig, men när vi väl träffas så gör du ingenting. Du bara visar kalla ryggen.. kanske det är en reflex lr försvarsmekanism.. jag vet inte .. men när jag åker o komr tbx så tror jag att du vet vad som komr hända om vi inte gör något åt det här innan jag åker. Saker har förändrats jag vet, jag har inte ersatt dig, jag frågar nästan dig om jag har blivit ersatt? .. Iaf vi får väl vända oss till turen/ödet om ingen orkar göra något åt saken, vill inte förlora dig.. men de ser mörkt ut.

2008-06-10 @ 13:56:24
Postat av: Lollo

Jag vet inte vfr saker blev som dom blev lr vfr dom fortf är. Men det är abslout inte min mening att "skälla" på dig, men när vi väl träffas så gör du ingenting. Du bara visar kalla ryggen.. kanske det är en reflex lr försvarsmekanism.. jag vet inte .. men när jag åker o komr tbx så tror jag att du vet vad som komr hända om vi inte gör något åt det här innan jag åker. Saker har förändrats jag vet, jag har inte ersatt dig, jag frågar nästan dig om jag har blivit ersatt? .. Iaf vi får väl vända oss till turen/ödet om ingen orkar göra något åt saken, vill inte förlora dig.. men de ser mörkt ut.

2008-06-10 @ 13:57:21
URL: http://nalleli100.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha lyssnar på den nu .. vet du vilken ? .. gissa : "Jag ska sluta, allt är katastrof, och jag ska aldrig mer förtära alkohol" :D

2008-06-12 @ 20:38:58
Postat av: You know who I am =)

asså mår så jävla dåligt över de jag gjorde.. mest för D. Jag ljuger för mig hela tiden för jag är inte en sån person som gör sånt.. kollar ner på min a o nee..de är inte min a .. "för jag gör inte sånt". Hur dum kunde jag vara? Han blev ju väldigt upprörd när jag berätta om mina tankar om de.. hur fan kunde jag inte fatta att mkt skulle förändras när jag väl gjorde de? .. Jag är bara så rädd att jag förlorar han.

2008-06-16 @ 11:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0