Sörmlandsleden suger!

Jepp, då har man varit på årets vandring då. Faan va jag hatar att gå! Stäckan va typ 1,3 mil lång, i skogen. Dagen började med att jag fick skjuts till pappa för att hämta lite grejer. Sen kom jag till Skäris för tidigt =/ Stog och väntade med Denice tills Patrik kom :) Typ en halvtimme senare skulle vi då åka till Handen. När vi kom dit började vi gå och vi skulle tydligen plocka blommor samtidigt :S Aja, efter typ 4 timmar va vi framme, med ont i fötter, knän, nacke, rygg, axlar etc. Alla som inte skulle övernatta drog hem och vi gick och badade :D Fy faan va skönt de va efter att ha gått hela dan!! Shit de går inte att beskriva! Aja, sen blev de väldigt kallt, för vi hade gått upp ur vattnet. Så vi gick tillbaka. De va skittråkigt, enda tills jag fick göra upp eld :P Bara så alla vet är jag bäst på de xD Sen grillade vi lite och hade allmänt trevligt :D Sen berättade dom lite roliga historier och så. Senare på kvällen blev de spökhistorier, även om dom inte va så läskiga. Sen gick lärarna (Jenny och Mats) till sitt hus och vi skulle tydligen sova, om vi ville. Alla sa att vi bara skulle vila men efter ett tag va de flera som snackade xD Okey, jag ska kanske berätta vilka som va me: Marina, Janica, Amina, Msghinti (stavning??), Sandra, Patrik och jag. Patrik fick världens damp, haha xD Kul som faan, eller hur Sandra? :P Sen skulle vi sova. Jag kunde inte sova alls, inte för att jag va pigg, utan jag kunde bara inte sova. Sen när jag och Patrik bestämde oss för att verkligen sova fick jag världens huvudvärk, och strax efter hemlängtan. Som jag kanske har skrivit förut så får jag ibland nästan ångest och jag vill verkligen hem. Jag grät faktiskt lite också =/ Men Patrik tröstade mig lite och sen kändes det bättre :) Jag ville fortfarande hem men hade inte "ångest" längre. Jag vet inte om jag somnade eller inte, men senare kändes det som att klockan va typ 7. Och de va inte bara jag, typ alla trodde de. Men sen när vi kollade på klockan så va den bara 4. Jag frös, som faan. Patrik bäddade om mig (taaack <3) och sen kunde jag sova. Jag vaknade sen vid halv 8 när vi skulle vakna. Jag hade ont överallt, verkligen överallt. Jag va trött, trött för att gå upp. Men jag tog mig upp ändå. Efter att vi städat och så skulle vi gå till bussen. Patrik bar min packing (taack igen <3) och jag bar hans, jag fick inte ont av att bära hans packning, de skulle jag fått av min. Sen åkte vi buss, och mer buss och sen fick man ta sig hem själv.

Och nu sitter jag här, hungrig och trött. Jag ska nog äta, sen ska jag nog vila lite, kanske kolla på nån film och sen ta en dusch. Spetsavslutning idag. Ja, de är väl mina planer för dagen :) Ha de gött ;)
Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0