Söndagar är faktiskt kul ibland..

Idag är det söndag, alltså inget att göra på hela dan. Satt och kollade på film i min ensamhet, sen skulle jag ut me Patrik, Redda och Suraj men de blev inget. Så jag hade hur tråkigt som helst, men Ella räddade dagen och jag åkte och träffade henne. Vi gick runt, drack lite milkshake och pratade om både det ena och det andra. Sen fick hon typ nån allergisk reaktion så hennes näsa och ögon rann som faan, stackars Ella =/ Så vi åkte buss till Skäris och tiggde näsdukar på Ica xD Sen åkte vi hem och nu sitter jag och här och smsar med Patrik <3

Imorrn är det skola, måste göra min HKK som jag inte har gjort än :S Sen ska jag typ ha seminarium om litteraturhistoria med Stefan, SNAAAARK...Men måste annars kan jag inte få mitt MVG. På tisdag är det vandring, och de ska typ bli 25 grader, JAG KOMMER DÖ!  Självklart ska jag sova över, så de kommer bli kul som faan, eller hur? :D Så jag har ledigt på onsdag, hemstudiedag på torsdag (då sätter dom betygen :S) och ledigt på fredag. Shit vilken jobbigt vecka alltså *host*. Nu vet jag inte riktigt va jag ska göra :P En sak vet jag, jag ska sluta skriva xD
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0