Sista dagarna, avslutningen och sommarlovet

Som sagt, jag är seg :P Men nu ska jag faktiskt skriva. Ja, vad har hänt sen sist då? Tar de nog dag för dag:


Måndag:
Sista dagen i skolan. Städade skåp och åt kakor i lärarrummet xD Sen va de konsert. Niorna uppträdde, kul :) Sen skulle vi ut med klassen. Vi fick glass och så, sen skulle vi hålla på me nån skum ordlek. De va kul xD Speciellt när ingen kunde hitta eva-stina knatt (bara 8orna fattar xD) Men sen kände jag mig väldigt smart och kom på de, jag är bäst xD Sen hmm.. Sen stannade jagmed Ella och Patrik i skolan, kollade på när matte och martin körde Guitar Hero. Sen ja, sen stack vi. Va hemme hela kvällen, kul att träffa pappa igen, hade saknat honom som faan <3<3

Tisdag:
Brännboll i Sätrabadet. De va kallt och inte alls fint väder =/ Men vi skulle iaf spela brännboll, hela skolan. De va helt kaos. Jan bröt armen och Angelika fick ett brännbollsträ i huvudet så ambulansen kom. Då slutade vi att spela. Vi käkade och sen fick man gå hem om man ville. Men stannade och låg på gräset en stund med Patrik, de va längesen :) <3 Sen skulle alla gå så vi gick också. Sen skulle jag och Sara fixa Ellas grej (fy faan va vi drev me Patrik, eller hur Sara? xD) Sen gjorde vi de i hundra år, även om jag inte gjorde klart den. Stannade med Sara, Matilda och Freja. Sen hade vi lite kul ute på skolgården. Sen stack vi hem till Freja för Sara va hungrig. Vi käkade, sen tågluffade vi till Norsborg och sen åkte vi till Bredäng, lämnade Mattis där, sen tillbaka till Skäris och träffade Mohammed, Daniel, Janin och Jaui. Sen skulle jag hem. Kul dag, även om de va lite kaos..

Onsdag:
SKOLAVSLUTNING!! Folk uppträdde som vanligt, grät nästan när Vladimir sjöng :'(. Sen va de dags att få betyg. Även om jag visste mina betyg kunde jag nästan inte öppna de för att jag skakade så mycke (jag överdriver inte) Pappa kollade först, sen jag. Sänkning med 20 poäng från förra terminen, men 280 är väl bra ändå? ^^ Sen va det dags att ge vissa lärare kort och så. När jag sa hej då till Vladimir började tårarna rinna: "Du och Sandra är en anledning till att jag vill stanna kvar här" Tårarna rann och rann, dom ville inte sluta. Han är den bästa läraren jag någonsin haft tror jag, iaf i matte och spanska. Jag kommer sakna honom, och hans Madre Mia <3 Sen skulle man säga hej då till massa elever. Även om jag inte känner 9orna så bra kommer jag ändå sakna dom! Ingela var där också, och när jag kramade henne gick det inte att stoppa tårarna. Saknaden gör så ont <3 Sen efter allt, gick jag och Ella hem till Sara. Dom sov och jag fotade xD Sen stack jag hem för att byta om. Sen tillbaka till Sara. Där va redan Mohammed och Daniel. Vi skulle grilla i Sätrabadet. De va jag, Sara, Mattis, Freja, Betty, Ella, Monica, Richo, Mohammed, Alex, Daniel, Angi, Patrik, Redda, Adnan, Camilo, Michelle. De va mys, sen började de regna. Sen stack vi till Kulan, även om de tog väldigt lång tid (ni som va där vet varför) Sen skulle jag sova hos Sara, och de gjorde jag. De va roligt :) Vi laddade upp bilder och åt.

Torsdag:
Vaknade hos Sara. Vi gjorde typ ingenting på hela dan, jo laddade upp mer bilder. Vid 5 så gick vi till Skäris och åt och köpte kladdkaka. När vi kom hem igen satt vi och gjorde ingenting en stund och sen äta kladdkaka, mums! :) Sen gick jag hem. Pratade en stund med Pappa, jätteskönt :) Sen gjorde jag väl inte så mycke mer den dagen.

Idag:
Idag är de fredag, men jag har trott att de va både lördag och onsdag xD Fikade i stan med Sandra, så längesen gumman <3 De va skönt att prata av sig lite, och nu känner jag äntligen att vi står nära varandra igen :) Gud va jag har saknat dig!! <3 Sen efter typ 3 timmar med prat bar det av hemmåt. Har umgåtts lite med Pappa och Conny. Pappa hittade lite gamla bilder från när han va liten och han och jag är läskigt lika :O:O:O Aja, idag händer väl inte så mycke mer, lite mys med familjen bara :)

Ja, nu har jag gjort en liten uppdatering om vad som hänt. Skriver nog mer senare, eller imorrn
Puss <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jaa det är skönt :) .. men asså pappa ba: "åkte ni ända till gamla stan för att fika?" .. haha =D ja ba: stolt JAAA :D <3<3

2008-06-14 @ 16:15:45
Postat av: VELASQ.

HAHA! Ja, det var fett kul att driva med Patrik om vår lilla "privata" sak. Haha, en helskön vecka med massa kaos men mys <3<3

2008-06-15 @ 16:45:01
URL: http://velasquezsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0