Orkar jag vara lycklig?

Igår fick jag reda på mycket. Mycket. Sånt jag inte vill ska hända. Ni som vet, ni vet. Jag känner inte att jag kan skriva de här, där hela världen kan läsa. Men jag kan skriva hur jag känner. De är nåt jag alltid kan göra. Det var en väldigt omtumlande eftermiddag, kväll och natt. Jag pratade med Sara en lång stund. En lång stund. Har inte pratat så med Sara på väldigt länge. Efter de.. kunde jag knappt prata ordentligt. Jag var så chockad, och orolig. Ni som känner mig, vet att jag oroar mig över allt, och jag menar verkligen ALLT. Satt och smsade med Sara efter de, och även Patrik. Hade jag inte gjort de hade jag mått mycke sämre nu. Jag var nära på att gråta flera gånger igår. Men jag kunde inte. Jag hade för ont. För ont för att gråta. De gjorde ont i hela kroppen varje gång jag "försökte". Jag var rädd att inte få någon luft om jag började..

Nu mår jag lite bättre psykiskt, men tänker på allt fortfarande.. Fysiskt ja.. Jag mår skit. Har feber, näsan rinner och jag mår allmänt dåligt.. De suger verkligen att va sjuk, spciellt på sommarlovet :( Skriver kanske mer senare..
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0