Mår skit..

Orkar inte skriva allt om igår kväll men vi hade jävligt kul, iaf jag. Taaack alla <3<3

Idag har jag jobbat, sorterat papper från kl.7 till 16, jättekul...not. Har längtat därifrån precis hela dan, dels för att de va så tråkigt och sen att jag inte är helt frisk heller. Skulle tittat på film idag med Sandra, Daniel och Patrik men Patrik mådde inge bra så vi sket i de. Stack hem och har inte gjort så mycke mer än att försöka andas..

Så hur mår jag nu? Mina ögon rinner så de ser ut som att jag sitter och gråter (just nu vill jag faktiskt göra de, på riktigt), jag får ingen luft så det känns som att jag kvävs långsamt, dt känns som att mitt huvud håller på att sprängas (förmodligen för att jag knappt får någon luft), jag börjar få ont i halsen igen så, ja jag mår väl inte så jättebra direkt.. När jag är sjuk så känner jag mig sårbar och otrygg, de gör inte att jag mår bättre.. Smsade lite med älskling, så nu mår jag aningen bättre (tack älsk<3) Vet inte om jag ska jobba imorrn...vet inte...jag vill ha pengar men mår jag såhär...är de då värt de? Jag orkar inte skriva mer nu..

Bilder från måndagen finns på barasaraV@bdb

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0