Litet inlägg såhär på morgonen

Klockan är 6. Ska till jobbet. Orkar inte. Inte för att jag är trött. Jo de också. Men mest för att jag bara inte orkar. Sen sov jag jue inte så bra heller. Kudden var blöt. Hade jättesvårt att somna. Efter en lång stund somnade jag, men kände inte att jag sov bra på hela natten. Och nu, nu ska man iväg och jobba. Jag vill inte. Orkar inte. Varför sa pappa att jag skulle jobba 4 veckor? Han kunde väl frågat mig om de gick bra först? Man får tydligen inte bestämma de. Hur man ska spendera sin tid på sommarlovet. Nu är frukosten uppäten och jag ska gå och göra mig i ordning. Åker till pappa idag och är där i 3 veckor så jag kommer vara lite seg på uppdateringen här på bloggen den tiden. Men tills dess, ha de så bra! Njut av sommarlovet. Jag vill också..
Puss <3


Kommentarer
Postat av: ingrid

ha det bra <3

2008-06-23 @ 11:40:33
URL: http://m0nster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0