Heja Sverige xD

Idag är de nationaldagen. Vem firar den egentligen? Aja, dagen började med en shoppingrunda i Skäris. Syftet var at hitta nåt till Ella men de gick inge bra. Men jag hittade lite smått och gott :P (jag vet jag är ego). Hittade ett par shorts som jag tyckte passade mig (jag tycker inte att jag passar i shorts) men när jag kom hem va dom för små =/ Så ja ska byta dom nån dag nästa vecka. Sen köpte jag nagellack och lite smycken. Sen åkte jag hem och tråkade en liten stund. Eller de blev hela kvällen =/ Mamma e sjuk, hon ligger och fryser när de är 30 grader ute. Så jag tycker lite synd om henne just nu =/ Min lilla mamma.. Aja imorrn är de fest hos Ella, väldigt trevigt :D Sover över där också så jag skriver på söndag ;)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0