Fest hos Ella!! <3

Igår va de fest hos Ella. Patrik kom till mig vid 4 och så gick vi tillsammans till Ella. Vi flummade lite och slängde serpentiner på varandra medans Ella stressade runt. Sen kom lite folk medans jag fixade Ellas hår. Aja, de blev käk och så. Kvällen blev kaos men de va ganska kul ändå, den hade jue sina mörka och ljusa stunder.

Sen skulle folk åka hem och de va meningen att vi skulle följa dom till t-banan men vi åkte me :P Vi träffade Sheriffen från Alby (fråga inte xD) Sen åkte vi tillbaka och satt ute och snackade ett bra tag. Sen ringde hennes mamma och undrade vart vi va så vi drog hem och kollade på Kniven i Hjärtat tills vi inte orkade va uppe mer. Men när vi väl stängde av så blev vi hur pigga som helst och flummade lite. Sen blev jag verkligen trött så då sov vi.

Nu sitter jag här hemma och jag gör ingenting... Vad ska man göra idag då? Nåt förslag??

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0