Du slängde slush på mig!!!

Jo tack jag vet att jag är seg på att skriva. Hmm.. få se, de va fredags när jag skrev sist va? Jo juste de va de. Vad hände i lösdags då? Jo, jag va på bio med Ella och hennes syster. Vi såg Alvin och gänget, så grymt kul film :D Hade tänkt att Patrik skulle me också men han SOV! Aja, sen efter bion så ville Sara att vi skulle till Kungsan och titta på matchen. Vi gick till Ella en snabbis och sen till Kungsan. Vi kollade inte på matchen för man kunde tydligen inte komma in och se skärmen, så vi stod på plattan en stund. Där mötte vi Sara, Mohammed, Daniel, Rocky och några som jag inte känner. Sen drog vi till Hallunda för att käka på Donken. De va kul, sen träffande vi Griiisen :D Jag va tvungen att gå hem, men fick ta me mig folk så de blev jag, Sara, Mohammed, Daniel, Angi, Nicklas och Rocky som drog hem till mig, skitkul xD Va trött som faan sen. Men satt ändå uppe till typ 4 och smsade med Patrik, väldigt trevligt, även om själva grejen vi smsa om va ganska sorglig =/

Sen på söndagen så kom pappa in kl.10 och sa att vi skulle käka frukost. Va HELT död! Aja, vi skulle iaf åka och hälsa på vår kattunge som är 4 veckor, så jävla underbara allihopa :D åkte vi och käkade på vårbergs grillen, sen hem. Då frågade Sara om jag ville träffa henne, Mohammed, Alex, Mattis och Daniel i Skäris. Visst ville jag de :D Så träffade dom, men dom va hungriga så dom skulle käka, på vårbergs grillen xD Satt och kollade på dom när dom käkade och sen gick jag, Sara, Daniel och Mohammed till Vårberg för att åka till Hallunda och träffa lite trevligt folk. Jag och Sara åkte i förväg för att, ja, ni som vet ni vet xD Vi kom till Hallunda och väntade på Redda och Suraj. Men vi tröttnade på att vänta så vi gick mot torget, och vilka ser vi där? Jo, Redda och Suraj, och PATRIK!! :D Hade inte träffat honom på jättelänge kändes de som :D:D:D Så de va JÄTTEKUL!! Sen gick vi mot t-banan igen för att vänta på Alex, Mattis, Mohammed och Daniel. Efter ett tag kom Alex och Mattis, Mohammed och Daniel va seega xD När dom kom så skulle vi tydligen vänta på Rocky också, så medans vi väntade hade vi lite allmänt kul med varandra (låter så fel xD) och kundvagnar :P Sen kom äntligen Rocky och vi gick upp till Christinas gård och träffade henne och Danne. Sen skulle jag va tråkig och gå hem. Sa hej då till alla och Patrik skulle följa mig till t-banan, men han åkte me mig enda hem :D Vet ni hur mysigt de kan vara att bara åka t-bana? :D Sen iaf gick jag hem. Satt och smsade med Patrik ett tag och ja, sen va jag verkligen tvungen att sova. Så de gjorde jag.

Idag vaknade jag kl 6, jag skulle upp och jobba. Hade ingen röst, för min hals va död redan igår. Sen bar de av till jobbet iaf, helt död xD Efter lunch mådde jag inge vidare så jag åkte hem, la mig och sov och sen mådde jag mycke bättre :D Så i kväll ska vi (samma gäng som igår) träffas i Skäris och umgås lite :P Trevligt som tusan!! Aja, kanske skriver senare ikväll ;)
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0