Du är död!!

Idag, ja, jag kom jue hem från vandringen som sagt. Jag somnade vif typ halv 15 och sov i typ en timme. Kände mig helt jävla däckad. Vaknade med världens huvudvärk. Mamma sa att de pga vätskebrist. Ont som faan iaf. Sen ja...sen ville Ella ut så mötte henne och Sara i Masmo. Vi gick till nåt berg som vi satt och fotade lite på. Jag älskar Saras kamera!! Jag ska faan köpa en (nångång..) De låter så kul när man tar bilder xD Sen blir jue bilderna såklart otroligt bra ;) (Bilder kommer förmodligen laddas upp på barasaraV@bdb, lite bilder finns på min bilddagbok nalleli100@bdb) Sen skulle Sara hem så vi åkte me henne till Skäris och eftersom vi inte hade nåt annat att göra så gick vi me henne hem. Sen blev vi jättehungriga men vi hittade ingen mat xD De blev helt kaos men de slutade med att vi satt och åt chips vid lekplatserna ovanför Skäris. Sen va vi tvungna att dra hem, så då gjorde vi de. Mamma har köpt jordgubbar så dom sitter jag och smaskar på nu :P

Ledigt imorrn :D Då sätter dom betygen :S Kommer inte bli lika nöjd med terminens betyg som jag blev med förra men ja, de är bara ett IG, i spanska. Ledigt på fredag också, väldigt najs ;) Nu ska jag nog sluta skriva xD
Puss <3

Kommentarer
Postat av: VELASQ.

haha, min kamera är bäst förfan! Haha ni är mycket söta tsm ni också!

2008-06-05 @ 00:20:39
URL: http://velasquezsara.blogg.se
Postat av: VELASQ.

haha, min kamera är bäst förfan! Haha ni är mycket söta tsm ni också!

2008-06-05 @ 00:20:48
URL: http://velasquezsara.blogg.se
Postat av: Anneli

Taaaaack :)

2008-06-05 @ 00:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0