Allt känns så bra, men plötsligt vänder det..

Idag hände de saker, till skillnad från dom senaste dagarna. Sov inge vidare i natt men tog mig igenom dagen ändå. Träffade Patrik :) Först va vi ute lite och sen hem till honom och kollade på "A Walk to Remember", så fin film! Sen ja, låg vi där en stund. Sen somnade han. Så jag satt och smsade Ella och SaraA under timmen han sov. Efter en halvtimme till lyckades jag till slut väcka honom. Sen skulle jag gå typ och ja, spänningen va väl inte den bästa... Orkar inte skriva mer, men mår inge vidare nu iaf.. Imorrn är de jobb som gäller, ta dig i kragen nu Anneli, skärp dig!
Puss <3 

Kommentarer
Postat av: Kommentar ıfran turkiet XD

Du far beratta nar jag komr tbx XD

2008-06-23 @ 10:56:55
Postat av: michelle

A Walk to Remember, ääääälskar filmen!

2008-07-05 @ 13:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0