Roman på G här, du kommer inte orka läsa

Euhm...hej? Jag vet jag har inte skrivit på ett tag. Jag har inte riktigt haft tid med de. Ska vi ta allt från början då?
Måndag:
Hade inget att göra så jag bussluffade till Skarpnäck, missade bussen tillbaka, tog en annan buss till Gullmars och tog sen tvärbanan därifrån till Liljeholmen och sen hem till Vårberg. Japp de va min dag de..
Tisdag:
Träffade Sara, Ella, Betty, Freja, Mohammed och Daniel i Sätra. Sen gick vi mot Skäris och satte oss på en bänk och bara satt vid Saras hus. Sen ville vi se på film. Då skulle vi tydligen hem till mig för jag har skönast soffa (yeah!) så vi gick till Sara och hämtade film och sen till mig. Vi hann inte se klart eftersom jag va tvungen att sova, eftersom jag jobbar. Så dom gick, de är så tråkigt att man måste avstå från så mycke för att man måste jobba =/ Men iaf de va typ min tisdag..
Onsdag:
Grillning vid Sätrabadet, som sen blev Sätra BP. De va jag, Ella, Sara, Freja, Michelle, Alex, Mohammed, Betty och Daniel. Sen kom Redda också. Ja, vi hade väl trevligt där, även om vi inte gjorde så mycke. Sen va jag tvungen och gå tidigt av samma anledning som igår.. Jobbet.. De blev jue inte den bästa kvällen sen men.. Ja, de va de..
Torsdag:
Sätrabadet med Sara, hennes familj, Mohammed och sen kom även Karkki (FAAAN VA JAG HAR SAKNAT DIG GUMMAN!! <3) Men ja, vi hade mysigt där, chillade bara. Sen gick alla så då gick jag också, va ändå tvungen att gå men ja.. Pratade med Ella i telefon på vägen hem, hon skaffat sig en IPOD!! Jag vill också!! :'(
Fredag:
Middag hos Ivo och Christina (min "morbror" och hans fru). De va mysigt :) Sen skulle vi åka hem, men pappa fick larm från jobbet så vi fick åka dit :( Sen åkte vi hem iaf, och jag så 3 BUSSAR!! Men sen när jag kom hem försökte jag ringa Patrik men han svarade inte... Sen gick jag ner och satte mig hos pappa. Men jag mådde inte bättre så jag sa Gonatt och gick upp till mitt rum igen. Smsade med Sara (Taack Si<3) och sen så, ja, grät jag lite, men mådde inte bättre.. Sen ringde jag Patrik igen och då svarade han :) Men eftersom min mobil är helt cp och stänger av sig ibland så bröts samtalet. Ringde upp igen, och sen bröts de igen pga mobilen. Men då ringde jag inte tillbaka för pappa skulle sova så ja.. Smsade lite då, eller iaf jag.. Smsade med Sara igen<3 Och ja..sen somnade jag.

Idag ska jag städa, sen ska jag träffa Sara :) Sen ska jag sova hos henne också :D Jag behöver nog de, för att tänka på annat..

Som jag skrev i ett annat inlägg, jag kanske ler, men jag är faan inte glad. Mår inge bra. Dom flesta vet varför.. De är jue inte så att jag står och skriker ut de, men dom som frågat har fått ett svar. Eller så har jag bara känt att jag velat berätta för dom, för jag orkar inte hålla allt inom mig hela tiden, de går inte. Varje kväll.. Varje kväll mår jag dåligt. När jag är själv hinner jag verkligen tänka på de. När jag är ute med vänner hinner jag inte riktigt tänka efter. Jag tänker men inte lika mycke. Och jag vill inte vara den som förstör stämningen bland alla för att jag mår skit.. så jag försöker koppla bort de ett tag, men jag lyckas inte som bra som jag önskar..

Under den här veckan har jag verkligen lärt mig att uppskatta vännerna. För när andra inte finns där, finn dom alltid <3 Dom får en att tänka på annat ett tag, och bara leva livet. Dom får en att må bättre genom sitt stöd.

De finns en person jag verkligen vill tacka, det är Sara Velasquez. Vår vänskap har inte varit den bästa i alla år. Du sårade mig djupt då, så jag orkade inte försökta ta upp kontakten när du ville de. Men sen blev de så tillslut, för jag märkte vilken underbar person du har blivit. Nu känner jag att vår vänskap är bättre än nånsin och vi umgås jue nästan varje dag :D Det är något jag verkligen uppskattat <3 Men mest av allt ditt stöd, TAAAACK SI!! <3  Många kanske tycker att det är konstigt att vi pratar om de, men du ger mig de bästa stödet, för du förstår mig och kan tänka dig in i min situation. Du är den enda som VERKLIGEN förstår mig. Alla andra ger också stöd när jag pratar med dom om de, men inte som du.. Jag kommer aldrig släppa dig igen <3 Älskar dig Si <3

Nu ropar pappa att de är frukost så måste sluta nu, vi hörs!
Puss <3


Kommentarer
Postat av: VELASQ.

Liiii, <3<3 Alltid! Jag tror jag förstår dig rätt så mycket och du mig. Släpper inte dig, inte igen. <3 Älskar dig Liiiii <3<3

2008-07-05 @ 14:15:08
URL: http://velasquezsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0