Sista dagen är äntligen här..

Ja, nu är de sista dagen här i Norrland. Ett år tills jag kommer åka hit igen. Faan va jag har längtat efter de här, att få åka hem. Men nu, när jag sitter här och tänker på de, så kommer jag sakna de här, lugnet *host*, alla släktingar, djuren, känslan och friheten att kunna göra som man vill. För de är så de är här uppe. Och de kommer jag sakna, extremt mycke. För jag trivs här uppe. Men jag tror att jag har längtat hem så mycke för att de hände mycke veckan innan jag åkte, och jag fick bra kontakt med flera personer, som jag knappt haft nån kontakt med innan. Och de va kul. Att sen bara lämna de, när man precis påbörjat nåt, de kändes så fel. Och de va därför jag längtade hem, tror jag iaf. Sen att jag inte har haft nån täckning kan jue spela in lite men :P Är man beroende av sin mobil så är man! Men de va skönt att komma bort. De gjorde de enklare att "glömma". Men samtidigt skapade de mer och mer tankar i huvudet. Men de här va nog bäst ändå, att komma bort. Att vara säker att jag inte kan ha nån kontakt.

Men nu vill jag ändå hem, och dit kommer jag imorrn :D Träffa folk igen, ska bli så skönt!!
Puss <3

Saknar Sandra, och Ella <3 Kom hem nu!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0