No time to think..

Skrev inget igår, orkade inte, och hade inget att skriva direkt. Men ja, livet här i Norrland.. Långtråkigt, men ändå kul :) Min kusin Sebbe är söt som socker och busar hela tiden :D Men ingen, ABSOLUT INGEN är sötare än Jonte <3 Men aja ska sluta skriva om hur söta folk är men jaa... Jag längtar hem, till alla. Som ni kanske vet så har jag ingen täckning, så jag har ingen kontakt alls typ :( Och de suger, för jag saknar alla!! <3 Visst de är skönt att komma bort (ni fattar säkert) men saknar jue alla andra <3 Innan jag fått för mycke hemlängtan, jag håller på att lära mig Photoshop :D Fick en länk av Ingrid till en sida som hade filmer för bla. nybörjare så nu kan jag nästan grunderna :D De är inte ås svårt som jag trodde, men faan va proffsig man känner sig när man håller på med de :D

Vill skriva nåt riktigt djupt inlägg, men vet inte vad jag ska skriva om.. Har ingen tid att tänka för kusinerna springer runt och skriker hela tiden. Men de kanske är bra? Eller?

På lördag är jag 15, då ska de firas :D Aja, ses och hörs. Skriv på bdb!! Eftersom jag inte kan nås på mobilen..
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0