No life, no life.

Jaa nu har jag tillgång till en dator eftersom mormor sitter och läser :) Idag va jag i Skäris en snabbis med min bror och lämnade tillbaka min ipod-laddare (för andra gången!). Och nu sitter jag här och är extremt sugen på att umgås, men ingen har tid eller lust så jag får väl sitta ensam med min iPod, vilket också går bra men :P Ikväll kanske jag åker till mammas jobb och får lite gratis fika (a). De blev alltså inget Göteborg för min del, men hade inte lust att åka egentligen, men visst de skulle varit kul att åka :) Och jag har inget liv, så jag har inte mycke mer att skriva :P
Puss <3

"Jag kan jue inte grubbla över de. Samtidigt är livet för kort!! För att leva i dåtiden, man måste leva i nuet :)<3"
"Försök att göra dsm gumman. Eftersom du inte endå inte ska tbx till han, så är de ingen idé att vandra kvar i samma känslor. Vet att de är svårt!! De tar tid, jag vet. O jag vet att du kommer klara de. Denna tid är ju jobbig. Men tänk alltid positivt, de gör livet så mycke enklare och lyckligare:)"
"Säg bara till när som helt var som helst. Jag finns här och hjälper dig."
Tack älskling, de betyder mycke för mig, och visst faan har du rätt!
Men de är svårt.. Rätt men svårt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem skrev det :)?

2008-07-31 @ 19:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0