Kort inlägg innan jag drar

Jaaa, idag spenderas dagen i Saltsjöbaden med mormor och familjen. Typ chilla, bada bubbelpool, käka. Jaaa, vad mer finns de att skiva? Jo, på måndag åker jag, 2 dar kvar i Sthlm.. Och om en vecka är jag 15 :D Så den 19/7 får ni bomba med sms och ringa, måste skriva de här eftersom folk inte brukar gratta mig :'( Men jag vet en som kommer göra de iaf, BÄSTA SARA <3 Men jaaa, de finns inte så mycke att skriva.. Jag är inte glad, men inte ledsen. Som Sara brukar säga till mig: "försök att inte tänka på de, han är inte värd de" Och de är faktiskt sant.. Men jag kan bara inte stänga av, inte helt iaf.. Okey ska nog sluta nu innan jag deppar ihop helt. Ha de bra (TAKIDA SPELAR PÅ GRÖNAN IDAG!!)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0