INGENTING!

Ja, fortfarande kvar i Norrland. Och vad händer här då? Jo, absolut INGENTING! Jag kommer faan bli galen (eller ännu mer galen) om de inte händer nåt snart! Aja, idag hände de lite iaf, eller jaa.. Vi åkte till Birsta Sundsvall och shoppade lite. Eller ja, de andra köpte presenter till mig, eftersom jag fyller år på Lördag :D Så mamma släppte mig och Jonte på Barnens Hus och så fick vi vänta där... Sen köpte vi mat och sen åkte vi hem. Vi skulle egentligen förbi morbror Kjell också, men eftersom de va fint väder så hade han mycke att göra på gården och så.. De får bli en annan dag.. Men jaa. De vi gör här är typ att vänta på att få datorn, spela sims, busa med barnen och ja.. De är nog allt, typ :P Hade täckning idag också, när vi va och handla :D :D Deee va roligt!! :D Men ja, när man väl har täckning så svarar typ ingen.. Men va faan, klockan va typ halv 11 på morgonen, de är sommarlov, inte många är vakna.. Men ja.. Nu har jag inte skrivit nåt egentligen.. Ska nog sluta nu iaf :)
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0