Grattis mormor på 70-årsdagen :)

Idag har jag tråkat, sen åkte jag med familjen till saltsjöbaden för att fira mormor (eller egentligen leas mamma, men brukar tala om henne som mormor) som fyllde 70 idag :) Så grattis grattis till dig :D Fick extremt mycke mat, 5 rätter, eftersom morbror (typ morbror, leas bror) älskar att laga mat. Så de va allt möjligt, bläckfisk, lufttorkad fläskfile, rimmad lax och massa annat. Och tårta på de, känns som att jag kommer vara mätt i flera dar nu.

Imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, de beror på vad alla andra ska göra :P Sen på söndag ska jag till pappa, och så ska vi fira mig och sådär (a) och sen stannar jag där tills vi åker till GBG, najs najs :) Ska nog sluta nu.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0