Ensam.. Äntligen

Jepp, på 2 veckor får jag äntligen en stund, att va helt själv. Dom andra sover, och jag sitter här och lyssnar på Say Goodbye och chattade lite med Sara, men sen lämnade hon mig.. Tyck synd om mig då!! :P

När man sitter ensam, helt ensam.. Så har man lite tid att tänka. Tänka på allt, och jag menar de verkligen, ALLT. Problem som man har förträngt, problem man har för stunden, minnen, både bra och dåliga, känslor man förträngt, känslor man har nu, känslor man trodde att man hade förträngt.. Säger jue de, man tänker verkligen på allt..

Jag trodde att känslorna hade försvunnit.. Jag trodde att jag hade "glömt".. Jag trodde fel, väldigt fel.. Älskar jag dig fortfarande?

Jag tänker jue förstås på mycke mer.. Men jag kan inte skriva mer.. Kan bara inte..
Jag vill inte gråta mer.. Snälla nån, få mig att sluta!
Ta mig nånstans, där jag kan hoppa, och bara försvinna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0