Dagen då allt skulle lösa sig..

Japp då va de dags för ett inlägg igen. Dagen började väl hyfsat, inget speciellt hände så.. Men ja, städade och sen stack jag till Hallunda för att träffa Sara <3 Sen träffade vi Mohammed, Redda, Daniel och Patrik. Vi satt väl där ett tag. Sen stack vi till Donken som alltid med hennes kusin. Satt där ett tag också. Sen väntade vi på Ella. Daniel hällde vatten på mig, så jag va jue lagom glad.. Sen stack vi nånstans i Hallunda. Jag va inte så glad, kramades lite med Sara <3 Sen pratade jag ite med Ella, fick lite stöd och så (tack, ni är verkligen bäst<3) Sen så ja, då skulle Ella hem så vi började gå mot t-banan. Då gick Patrik och Redda. Alla andra åkte hem. Vi sa hej då till eftersom hon åker til Polen imorrn och är borta i 5 veckor!! Faan va jag kommer sakna dig!! Varför måste du försvinna nu?? =/ Men nu ska jag inte va allt för ego, ha så kul älskling!! <3 Grät, även fast jag inte fick av Sara. Det gick inte att stoppa, de bara kom.. Sen på t-banan torkade jag tårarna, hatar att gråta framför folk jag inte känner.. Nu sitter jag hemma och Sara och lyssnar på hennes ipod, försöker att inte tänka så mycke.. Ska väl snacka lite sen också.. Men jaa.. Ska nog sluta skriva för att inte gråta igen..

Ge mig en anledning till att fortsätta leva...

Kommentarer
Postat av: VELASQ.

Anneli, du får inte gråta. <3 Gör inget dumt nu bara, Älskar dig <3<3

2008-07-06 @ 12:12:30
URL: http://velasquezsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0