4..

Ja, idag har de inte hänt så värst mycke. Smsade lite med Sara när jag va i Torpshammar med mamma. Men min telefon är dum så den stängde av sig hela tiden, ARGH! Sen har jag suttit hemma, sen skulle jag tydligen me till nån lekpark med sebbe, jonte och mamma. Så ja, jag följde me. Och tur de, för vet ni va? DÄR FINNS DE TÄCKNING :D Tror ni att jag blev glad eller?? :D :D Så jag satt och smsa med Sara och SaraA för de va de enda som svarade xD Men efter ett tag va jag tvungen att gå, eftersom de fanns miljoner mygg där, och ni som känner mig vet hur mina myggbett blir: stora som femkronor eller större. Så jag va tvungen att gå, och de gjorde jag. Sen hoppade jag in i dushen, såå skönt! Och nu sitter jag här, lyssnar på musik och kollar lite på bdb. Imorrn ska vi kanske till morbror Kjell och hans gård, de beror på hur mycke han har att göra. Annars vet jag inte. Längtar hem.. Som jag säkert sakt miljoner gånger nu.. 4 dagar kvar nu.. De låter kanske inte så mycke, men i Norrland är de en vääääldigt lång tid.. (Sara vet =P)

Alla skriker och de är barn som gråter. Jag vill inte vara här längre.. Jag funderar seriöst på att ta bussen/tåget hem, hem till Stockholm.. Faan va skönt de skulle va, att komma hem. Jag trodde aldrig att jag skulle längta hem så som jag gör nu. Jag som ville va här i 2 hela veckor.. Undrar hur mycke an tågbiljett kostar..

Aja vi hörs väl imorrn..
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0