Allergisk reaktion?

Vet inte vem jag ska tro riktigt längre..

Idag va jag först i stan med Conny och köpte ett par jeans, en kofta och en t-shirt. Sen åkte vi hem. Sen till Sätrabadet, efter en stund kom Sara, hennes familj, Mattis och Mohammed. Gick til dom, sen åkte mamma och jonte hem. Stannade hos Sara. Sen blev jag stucken av en geting, de svullnade upp. Efter en stund blev jag lite yr. Jag, Sara och Mattis gick hem till Sara för Mattis hade ont i öronen. Sen gick jag hem. Va (eller är) yr ch mår illa. Enligt mamma så måste man åka till akuten då.. Så om jag blir sämre kommer jag få sitta på akuten i natt..

Juste, min Sandra har äntligen kommit hem :D Pratade me henne i tele idag, faan va jag har saknat henne <3<3
Måste sluta skriva för jag mår inte så bra..
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0