3..

Idag vaknade (eller väcktes) vid 12, då regnade de och åskade :S Aja, gick in, åt lite nybakat bröd till frukost och sen va de dags att åka till Kjell. Vi kollade lite på gården och sen gick vi in och fikade lite :) Sen gick han och hämtade min yngsta kusin Agnes (bara 10 månader!!) Hon är faan den sötaste ungen jag sett!! Eller ja, hon va väldigt söt iaf :) Jag fick hålla henne men då började hon gråta.. De gör hon tydligen med alla utom mamma och pappa (anna-karin och kjell). Sen gick jag, Becca och jonte me och hämtade hästara (så grymt söta, speciellt shettisen :D) När vi kom tillbaka kom morfar, men vi va tvungna att åka hem då, så han blev väldigt ledsen. Han är tydligen sjuk, och man vet inte om han kommer finnas kvar nästa sommar.. Vill inte att han ska dö :'( Men vi åkte iaf, handlade lite, jag smsade såklart, med Sara <3 Saknar Stockholm, saknar alla <3<3 Sen åkte vi hem iaf. Käkade och sen lärde Conny mig att köra 4-hjuligen :D Sen tog vi en tur, eller ja, vi åkte i typ 1 timme. Vilken känsla, att känna vinden i håret, känna farten.. Jag säger bara: Jag vill åka mer!! Sen har jag mysit lite med Sebbe i soffan <3<3 Sen har jag typ bara suttit vid datorn och inte gjort nåt speciellt. Imorrn ska vi nog åka till Boda Borg :)

Längtar inte hem lika mycke nu, även fast jag vill hem.. Men nu är de bara 3 dagar kvar :D Och som Sara säger till mig: De är jue inte 4 :D Får väl försöka va positiv nu och njuta av dom här sista dagarna. Så på torsdag åker jag hem, någon som vill ses på torsdag kväll?? :D :D
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0