2..

Då är den här dagen nästan över då. Eller ja, inte direkt men de kommer inte hända så mycke mer idag såå.. Idag va jag me Conny och Simon till Boda Borg (typ fångarna-på-fortet-aktigt). Men jag tröttnade efter typ 1 timme, då satte jag mig och drack läsk och smsade (de fanns jue täckning där!!) Conny och Simon gick fortfarande runt och försökte klara av massa rum xD Så jag satt oc h smsade och sen tröttande Conny också så vi blev hämtade och sen åkte jag och Conny ut med 4-hjulingen :D Sen hem igen, äta och sen åka iväg med 4-hjulingen och bada :) Men jag badade inte, de blåste alldeles för mycke. Sen hem igen och slöa i soffan. Ja, de va väl allt som hänt idag.

Och på Torsdag åker vi hem igen :D :D Fy faan va jag längtar!! Måste jue sitta i en bil i 6 timmar, ingen favorit direkt, men jag får jue komme hem :D Och sen på kvällen, då är jag upptagen, för då ska jag träffa Sara <3 Om fler vill träffas får ni jue hänga på :) Faaan va jag längtar :D Men de e på torsdag, imorrn är sista dagen innan vi åker, jag får utnyttja den väl, åka mycke 4-hjuling :) Faan va jag älskar de, om jag bodde på landet skulle jag faan köpa en (om jag hade så mycke pengar såklart :P) Ska nog sluta nu :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0