Vad vore jag utan dig?

Har precis sett klart på American Pie-The naked mile. Har sett den typ skitmånga gånger men American Pie är ändå American Pie xD Nu är det Scrubs och kollar lite halvt på de ;) Chattar såklart med Karkki också :D:D Vi kommer avsluta året på allra bästa sätt imorrn :) Vi kommer basta, vi kommer spela, vi kommer skratta oh yeah vi kommer på ett perfekt avslut, right honey? <3 Aja, jag ska göra mig nåt att äta och fortsätta att kolla på Ghost Whisperer (a) jag kommer nog se klart säsong 1 ikväll ;) haha och sen lägger jag såklart in en bild på mig och älsk :D längtar som faan till imorrn :D <3



Kommentarer
Postat av: michelle

kan du snälla hjälpa mig att fixa en header åt mig? jag kan inte göra sådär som du har tex, med text och bilder osv..

2009-01-03 @ 01:28:32
URL: http://mmichellesilvergren.blogg.se/
Postat av: Karkki

Vi hade det bäst :D<3

2009-01-03 @ 13:50:09
URL: http://karkkiericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0