Söndag? Nej nej, det är Måndag :)

Omg, jag insåg just att imorrn är dagen innan julafton :O Som ett litet barn längtar jag ihjäl mig (a) Jag har klämt på alla paket här hos mamma, fast här firar vi inte förren den 29:e, alltså om en vecka.. Men mer fokus  på julafton nu! :D Haha det blir familjen och lite släkt ococh massa god mat och massa trevligt :) Hihi längtar längtar (a)

Vaknade hos Ella vid typ 9 eller nåt, trötta som faan var vi båda två -,- Men vi käkade frukost och sen åkte vi till skolan.. -,- Jag vet men Ella va tvungen att hämta grejer för hon måste plugga annars måste hon åka hem tidigare från Polen. Sen sa vi hej då och så, kommer sakna dig <3 Sen gick jag runt i skäris och sådär. Sen har jag bara suttit hemma, åkte till Maxi och handla och om en timme ungefär åker jag till pappa :) Hihi

Vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0