Många timmars slit, här är resultatet :D

Efter många timmars slit nu har jag äntligen fått klar min header :D Vad tycker ni? haha jag använde typ 4 olika program för att fixa den som den skulle (a) Men nu är jag nöjd iaf :) Lite mer personlig va?

Appropå det, snälla lämna inte anonyma kommentarer. Det är så tråkigt att läsa dom. Ni behöver inte lämna mail eller url, bara ett namn skulle vara kul :) Sen har jag den åsikten också att ger man anonyma kommentarer så vågar man inte stå för sina åsikter. Tack på förhand men hopp om mindre anomyma kommentarer :D Men kommentera gärna :D

Nu vet jag inte om jag ska sova eller om jag ska ta och fixa lite musik hmm.. pallar inte sova så det får bli att jag sitter vid datorn en stund till (sen får man jue se hur lång den stunden blir haha)

Men vad tycker ni om headern då? Blev den godkänd? ;)

Kommentarer
Postat av: karkki

JAAA! :D

2008-12-29 @ 19:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0