Mad World

Har inte skrivit på några dar nu. Det har gått mycket upp och ner. Orkar inte berätta allt nu, det är för jobbigt..
Idag hade jag seminarium på no, redovisade svenska och spelade mycket gitarr :) Jag börjar, enligt mig själv då, bli ganska bra :P Mohammed ska få mig att bli bättre men jag måste härda mina fingrar först och öva på att byta ackord  först ^^ Sen stannade jag väldigt länge i skolan me lite blandade männiksor :) Nu har jag precis skrivit klart min berättelse till svenskan. Ser ni? Jag skriver mycke bättre på natten ;) Vet inte om jag ska sitta upp längre eller sova, kommer nog ändå inte göra nåt imorrn så, varför sova? :P Men jag får se ^^ Aja nu ska jag kolla om Mohammed har läst klart min berättelse
Vi hörs <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0