Long time, no see ;)

Oh, det var ett tag sen ;) Jag har inte haft tid, inte haft direkt lust att blogga senaste veckan. Men nu kör vi igen :D
Jaa, vad har hänt den här veckan då? Det som va roligast, eller ja kanske inte roligt men var att gå till läkaren med mina knän. Hatar verkligen att gå till läkare, speciellt om man måste ta av sig kläderna :O Men ja, det måste man jue om han skulle kolla på mina knän. Íaf, han visste inget nu, men dom ska skicka en kallelse till röntgen/ultraljud för att kanske se där vad som är fel.
Sen åkte vi jue och kollade på Ellas pardans :D Fattar inte hur dom kan klara av att dansa sådär :O Sen gick vi ut och käka efter och hade det allmänt trevligt med mycket prat och skratt! Tack Ella, Robin och Camilo för det :)
I fredags så började helgen, flummade runt med Robin, Camilo, Ella och Karkki efter skolan :D Sen stack jag hem till Karkki och då började min helg där :D Haha jag skulle bara vara där på fredagen och det slutade med att jag kom hem igår söndag (a) Vi passade barn, bakade, pratade <3 och massa annat roligt :D Så tack Karkki, och hela Familjen Ericsson för att jag fick bo hos er i helgen :) Det behövde jag verkligen.

Idag ska jag gå med Conny och handla julklappar :) Har inte kommit på en enda jag ska köpa men det löser sig nog :P Haha

Såren gör ont, men jag ångrar det inte. Inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0