Jag är sämst på att blogga haha xD

Hej hopp!
Det var visst ett tag sen jag bloggade (a) Under tiden har jag hunnit med Julafton :D Trevligt trevligt med lite släkt, mat och julklappar, även om det inte var så mycket julklappar i år :/ Fick lite parfym, nitbälte och lite annat :D Fick tyvärr ingen kamera men vad ska man göra? Iaf sen dom här dagarna efter har jag bara slappat, sovit framför allt och typ smsat med Karkki som är påväg hem från Åre :D Har saknat henne som faan <3 Iaf idag ska jag typ städa och imorrn ska jag till mamma för att fira jul hos henne på måndag :) Hoppas jag får fler saker som jag önskar mig där (a)

Vad tycker ni om designen förresten? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har saknat dig <3

2008-12-27 @ 21:39:56
URL: http://karkkiericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

din förra var mycket bättre,mer personlig

2008-12-28 @ 14:03:01
Postat av: Anneli

Okey, jag kommer göra den mer personlig när jag orkar ta min lite tid, men jag ville ha en nystart, därför ändrade jag den :)

2008-12-28 @ 19:29:56
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0