Helg hos mamma.

Så, vad händer?
Idag har jag inte gjort mycket. Lyssnat på musik, suttit vid datorn, smsat med folk och sådär :) Satt och pratade en del med Maloue, riktigt trevligt :)

Att må såhär hela tiden, jag orkar inte det. Att varje dag hålla sig för tårar man inte vet vart dom kommer ifrån är jobbigt. Vem kan förstå? Jag pratar men det känns inte som att dom riktigt förstår. Jag vill inte ha sympati, jag är inte en sån som ber om det. Jag vill bara inte bära på det här själv. Jag vill inte låtsas vara lycklig hela tiden när jag inte gör det.  Jag vill bara skriva ut alla känslor så att jag inte behöver känna såhär, men det går inte. Vet inte vad jag ska skriva. Det är bara stopp i huvudet, även om 1000 tankar rusar runt i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0