Gud va sämst jag är på att blogga!

Jaa, jag är verkligen sämst på att uppdatera, men när man är en "busy woman" så har man inte tid (a)
Iaf, det har gått upp och ner med känslor men för det mesta har jag mått skit som många märkt.. Men jag kan inte däga nåt när ni frågar om vad som hänt. För jag vet inte riktigt. Jag vet att en grej är att se Ella prata med Patrik, men det måste jag leva med, dom är kompisar och jag kan inte hindra henne. Vi har pratat om det så det är bara att stå ut. Sen vet jag faktiskt inte.. Men ja, jag orkar inte prata om det.
Igår va de avslutning :D Men dagen började med bowling med klassen, jag vann såklart på min bana med Ella, Robin och Camilo (a) Haha sen hade vi rep inför avslutningen med Simon. Nu märker man hur tajt klassen börjar bli, så kul. Uppträdandet gick hyfsat bra även fast det lät som i helvete xD Men vi hade kul, och de tycker jag va det viktigaste för oss :D Sen fick vi betyg och sånt där och minglade runt :) Haha några av oss sprang runt, skrek i redaktionen och allt möjligt. Men det var skönt, för jag mådde mycket bättre sen :) Sen sa vi hej då till folk och sen blev vi utkörda ur skolan för lärarna skulle festa i skolan. Haha det fick vi bekräftat när vi gick upp och hämtade Ellas betyg sen xD Sen stack jag med Ella, Robin och Mohammed till Heron och hade allmänt trevligt tills jag behövde sticka hem. Men så roligt, tack alla <3 Efter igår vill jag inte sluta nian! Visst jag pratar inte med alla av olika anledningar men jag ska försöka ändå för att klassen ska bli så bra som möjligt :) Faan va kul de va :D

Och idag kommer Anneli förändras.. Jag ska till frissan och det ända jag säger är att det är min sista dag som blondin på ett tag.. :) Nu ska jag nog gå och käka frukost, börjar bli rätt hungrig :P Ikväll är det middag hos morbror, kul :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0