God Morgon!

Hej hej :) Vaknade för typ en timme sen :P Jag satt jue uppe rätt längre igår så ;) Pratade med Björn idag, Becca ska inte vara här när vi firar jul :) Hon kommer sen, och det är ändå okey. Jaa jag ska väl gå och duscha snart och sen klockan tre blir det kalle och sen julmat och sen julklappsutdelning :D Ni tycker säkert att det låter konstigt med så är det varje jul xD Haha jag får julklappar två gånger (a) hihi. Men nu ska jag nog gå och duscha och göra mig i ordning för nu vågar jag inte se mig i spegeln :O God Jul xD



Jag har upptäckt att jag knappt lägger in några bilder på bloggen, och det är typ lite tråkigt :P Det blir roligare med bilder och då börjar jag nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0