Du är den vackraste jag mött, inte påmålad och falsk som andra.

Nu sitter jag här hos Ella, medans hon duschar passar jag på att göra ett litet inlägg, för jag måste skriva av mig lite. Idag har jag inte gjort så mycket, var med bror på dagen och sen åkte jag och träffade Ella i Skäris och sen träffade vi Mohammed en snabbis och sen åkte vi hit. Eftersom hon åker till Polen imorrn har hon för det mesta packat haha. Sen har vi typ bara pratat lite och sådär, om vissa skumma människor.. Imorrn måste jag verkligen köpa sista julklapparna eftersom det är julafton på onsdag :O Det är faan ingen julstämning ens :(

Varför just hon? Du kunde valt 1000 andra tjejer att bli intresserad av, och så blir det henne. Det verkar så iaf, som att hon är mer än en kompis för dig. Varför hon, av alla tjejer? Jag kan inte hindra dig från att va kompis med henne, men snälla? Klarar inte av det här. Vill inte ens tänka på dig. Du är inte värd det.

Aja, nu har jag nog skrivit klart, Ella duschar fortfarande xD haha jag sätter mig väl och kollar på MTV sålänge :) Får jue passa på eftersom jag inte har det hemma -,- Kommer även att sova här, så det blir najs :)

Puss <3

Karkki kom hem? Nu? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0